top of page
DJI_20240829121259_0003_D.jpg

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een selectie van veelgestelde vragen van onze klanten, mocht uw vraag hier niet tussen zitten kunt u altijd een e-mail sturen naar smitautowas@gmail.com

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?
    U kunt betalen met contant geld, pin, creditcard en alle soorten tankpassen. Ook de Nationale Autowasbon is bij ons inwisselbaar.
  • Kan ik de Nationale Autowasbon bij jullie inwisselen?
    Jazeker! De waarde van deze bon is €7,50,- en het restant kunt u contant of met pin bijbetalen.
  • Kan mijn cabrio bij jullie door de wasstraat?
    Ja! Uw softtop of hardtop kan zonder problemen bij ons door de wasstraat. Wij adviseren om het Lotus (VIP) programma te nemen, omdat dit product licht impregnerend is. Dit zorgt ervoor dat het vuil minder snel zal hechten.
  • Zouden mijn velgen kunnen beschadigen bij jullie in de wasstraat?
    Nee. Uw kostbare velgen kunnen bij gebruik van onze wasstraat niet beschadigen, doordat wij gebruik maken van een kunststof transportband in plaats van een traditionele kettingbaan. Zie filmpje op onze Facebookpagina (https://fb.watch/3pvq0IP4IR/).
  • Zijn er auto's die niet door de wasstraat kunnen?
    Jammer genoeg wel, het is helaas niet mogelijk om pick-up trucks te wassen in onze wasstraat. Ook auto's met een imperiaal of een fietsdrager kunnen niet door de wasstraat.
  • Wat zijn de maximale afmetingen om door de wasstraat te kunnen?
    De maximale hoogte is 2,25 m. En de maximale breedte is 2,17 m.
  • Is het ook mogelijk om bij jullie te stofzuigen?
    Jazeker! Na elke wasbeurt kunt u gratis stofzuigen.
  • Ik heb stickers op mijn auto. Kan het kwaad als ik hiermee door de wasstraat ga?
    Nee in principe niet. In onze wasstraat wassen wij met textielborstels. Dit geeft geen krasjes en het veroorzaakt geen schade aan de auto. Een goed bevestigde sticker of bestickering kan prima door de wasstraat. Als er al schade aan de sticker is, of als deze gedeeltelijk los zit, kunnen wij niet garanderen dat de sticker blijft zitten.
  • Kan mijn auto zonder risico door de wasstraat?
    Antenne(s) en andere uitstekende voorwerpen dienen te worden ingeschoven, ingeklapt of verwijderd. Auto's met schade of loszittende delen kunnen niet door de wasstraat, dit om verdere schade aan uw auto of onze installatie te voorkomen. Bij vragen of twijfel over de geschiktheid van uw auto raden wij aan om dit te vragen aan de medewerker.
  • Hoe kan ik een abonnement afsluiten?
    U kunt dit uitsluitend via de website aanvragen.
  • Kan ik het abonnement ook bij de kassa betalen?
    Nee, u kunt dit uitsluitend met automatische incasso betalen.
  • Is er een opzegtermijn voor het abonnement?
    Ja, u heeft een kalendermaand opzegtermijn. De looptijd van het abonnement is minimaal 2 maanden.
  • Wat is de prijs van het abonnement?
    De prijs van het abonnement bedraagt €34,- per maand. Voor taxi's geldt een toeslag van €10,00 per maand (totaal €44,- p/m).
  • Uit welke programma's kan ik kiezen als ik een abonnement heb?
    U kunt elk gewenst programma kiezen dat wij aanbieden.
  • Hoe vaak mag ik mijn auto wassen als ik een abonnement heb?
    U mag elke dag uw auto komen wassen (maximaal 1x per dag).
bottom of page